Vee Uzun Bir Aradan Sonra Üçte Üç !!

by 15:49 0 yorum

1. Bursa (Kestane Şekeri, İskender)

Öncelikle Neden Bursa?

Babamın iş gezisi nedeniyle gittiği Bursa'da benide almasıyla tanışmış olduğum ve çok sevdiğim iki yemeği tanıtacağım bugün, aslında iskenderle yeni tanışmadım ama tabi ki iskender diyince Türkiye'de akla gelen ilk yer Bursa olduğu için, Bursa da yediğim iskenderi anlatmazsam ayıp olur diye düşünüp bugün ki yazımıza başlıyoruz... 
Fotoğraftada gördüğümüz gibi güzel şehirdir kendileri


İskender 

Vallahi bu lezzeti Türkiye'nin neresine gidersen git unutmak imkansız, yine et aşkımın depreştiği bir anda bunu yazmak hüzün verici ama yahu bu iskender nedir, nasıl bir lezzettir. E tabi o kadar övüpte iskenderin ana vatanında yememek ayıp olurdu. Gezdim, yedim , beğendim olayıda tam burda başlıyor işte. Mekan ismini hatırlamıyorum ama gerçekten Bursa'nın en ünlü iskender salonlarından biriymiş zaten bunu yiyerekte test ettim. Türkiye'nin herhangi bir yerinde yediğinizden çok farkı yok demek ayıp olur Bursa'da ki iskendere , çünkü o bol terayağı ve o et o kadar farklı geliyor ki Bursa'da kendinizden geçiyorsunuz. O sosun üstünden çıkan buharlar hala aklımın bir köşesinde (tabi ödediğimiz parada :) ) . Özetle eğer Bursa'ya giderseniz yahu arkadaş ne farkı var bizim iskenderden demeyin deneyin arkadaşlar deneyin.

Kestane Şekeri

Ufak reklam içerir :)
Bursa'nın bir başka lezzeti tabikide kestane şekeridir. Seveni çok olduğu gibi sevmeyenide çoktur bu namussuzu :). Benim fikrimi soracak olursanız, ben bir kestane ve şerbet hastasıyım yani o yüzden bu birleşimi malesef tarafsız olarak yorumlayamayacağım. Size tavsiyem tabi ki denemeniz ama dikkat etmeniz gereken bir şey var bu tatlıyı her yerden almayın çünkü bu tatlı birazcık dolandırıcıların kurbanı oluyor. Güzel görünüşüne bakıp alıyorsunuz ama içi gerçekten kötü çıkabiliyor, o yüzden bir bilene danışın derim.    



  

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder